محفل انس با قرآن کریم به برکت ماه مبارک رمضان در دانشگاه برگزار شد

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، محفل بزرگ انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور اساتید بین المللی قرآن کریم در محل نمازخانه امام علی(ع) دانشگاه گلستان برگزار شد.

این محفل نورانی در تاریخ سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ قبل از نماز مغرب و عشا با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط امیر علی ترکان دانشجوی دانشگاه گلستان آغاز شد.

در ادامه حافظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه، استاد دکتر مهدی محمدی نژاد، عضو هیات علمی دانشگاه گلستان به اجرای برنامه حفظ تعاملی پرداخت.

نکته با اهمیت محفل اونس با قران سطح مشارکت بالا، همچنین ارائه سوالات محتلف توسط حاضرین برنامه بود که با پاسخ های استاد محمدی نژاد این بخش از برنامه برگزار شد.

از دیگر برنامه های این محفل اجرای جمع خوانی توسط گروه تواشیج آوای رضوان بود و در ادامه تلاوت محوری این محفل توسط استاد محمد علی محمدی نژاد قاری بین المللی قرآن کریم در رشته قرائت اجرا شد.

استاد محمدی نژاد به تلاوت آیاتی از سوره غافر پراختند. با توجه به سطح کیفی بالای اجرا، این تلاوت مورد استقبال ویژه حاضرین قرار گرفت.

همچنین در این محفل اجرای زیبا و دلنشین دعای ربنا توسط دکتر محمد مهدی شهرازی عضو هیات علمی دانشگاه گلستان نیز از قسمت‌های جذاب محفل بود.

مراسم با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و ضیافت افطار به پایان رسید.

 


تعداد بازدید: 903