بیانیه رئیس دانشگاه گلستان برای مشارکت حداکثری دانشگاهیان در انتخابات ریاست جمهوری

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان؛ دکتر علیرضا خواجه شاهکوهی رئیس دانشگاه گلستان با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت، از ملت شریف ایران به ویژه دانشگاهیان برای حضور پر شور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کرد.

بسمه تعالی

اساتید ارجمند، کارمندان شریف و دانشجویان عزیز؛ مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در گستره ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

مشارکت حداکثری مردم فهیم و بصیر ایران در این مرحله موجب اقتدار جمهوری اسلامی و عزت و سرافرازی انقلاب اسلامی در پهنه جهانی خواهد شد. قدر مسلّم، دشمنان ایران اسلامی چنان گذشته تلاش دارند که این انتخابات با کاهش مشارکت مواجه شود و بستری برای شکاف ملت با حاکمیت بوجود اید و یا رئیس جمهوری با رای بسیار کم بر کرسی خدمت قرارگیرد.

بنابراین، برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حضور گسترده، حماسی و تاریخ ساز مردم در پای صندوق رای و همینطور مایوس نمودن دشمنان و انتخاب رئیس جمهور قوی و توانمند، همگان را به شرکت در انتخابات دعوت می نمایم. در این فرصت باقی مانده، بر اساس مسئولیت اجتماعی و رسالت انقلابی، به صورت فردی و یا جمعی بکوشیم تا مشارکت حداکثری مردم تحقق یابد.

اینجانب از شما همکاران گرامی و دانشجویان عزیز تقاضا می کنم فرصت را غنیمت شمرده و برای مشارکت حداکثری مردم تمام توان خود را بکار بندید تا دین خود را نسبت به اسلام، انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا و شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید ادا کرده باشیم. انشاءالله

علیرضا خواجه شاهکوهی

رئیس دانشگاه گلستان


تعداد بازدید: 242