حوزه ریاست

بازدید نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از پروژهای دانشگاه گلستان

یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی دانشگاه گلستان؛ دکتر مهدی بیات مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور هیأت های امنا و ممیزه ضمن بازدید از دانشگاه گلستان درنشستی مشترک با حضور اعضای هیأت رئیسه شرکت کرد.

در این سفر که دکتر عبدالحسین طاهری مشاور رئیس مرکز در امور هیأت های ممیزه و مهندس سعید رضایی معاون مرکز در امور هیأت های امنا حضور داشتند، از پروژه های در دست ساخت پردیس جدید دانشگاه گلستان و روند پیشرفت فیزیکی آنها بر مبنای نیازهای ضروری پیش رو بازدید به عمل آمد.

دکتر بیات که از جانب وزیر علوم ماموریت ویژه ای جهت بررسی مشکلات دانشگاه گلستان در بحث خوابگاه دانشجویی داشت، ابراز امیدواری کرد بتوان با استفاده از ظرفیت های استانی مشکلات موجود را برطرف کرد.

گفتنی است دانشگاه گلستان فاقد هرگونه خوابگاه دانشجویی دولتی و استیجاری بوده و قبل از مجازی شدن آموزش در ایام همه گیری کرونا، دانشجویان غیر بومی از خوابگاه‌های خودگردان بخش خصوصی استفاده می کرده‌اند اما پس از وقفه 2 ساله و با از سرگیری آموزش حضوری خوابگاه داران بخش خصوصی که در این مدت به علت تغییر کاربری ساختمان‌ها یا تغییر شغل به حرفه دیگری روی آورده اند، قادر به ارائه خدمات مانند گذشته نیستند و حل این مشکل، پیگیری و حضور جدی و قاطع مسئولین استانی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را می طلبد.


تعداد بازدید: 499