مدیریت امور اداری و پشتیبانی

شرح وظایف مدیریت امور اداری

  • اجراي سياستها و خط مشي هاي دانشگاه در زمينه هاي مربوط به امور اداري ،استخدامي و پشتيباني .
  • نظارت بر حسن انجام فعاليتهاي واحدهاي تابعه .
  • تهيه و تنظيم آيين نامه ها ، بخشنامه ها و دستور العملهاي اداري لازم جهت ارائه به مقامات ذيربط بر اساس ضوابط ومصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به كليه واحدها پس از تاييد .
  • مراقبت در اجراي مقررات انضباطي و رسيدگي به تخلفات كاركنان و ارجاع مراتب به هيات هاي رسيدگي به تخلفات اداري .
  • مطالعه و بررسي پست های سازمانی و ارائه نظرات و پيشنهادات اصلاحي به مراجع ذيربط با همكاري مديريت طرح ،برنامه و بودجه
  • ايجاد ونگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه .
  • برنامه ريزي در جهت تامين نيروي انساني مورد نياز دانشگاه و ارائه طرح ها و پيشنهاد هاي لازم و همچنين انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هيات علمي و غير هيات علمي .
  • پيش بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه كاركنان با كمك واحدهاي مربوط .
  • نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف .
  • انجام امور مربوط به قراردادهاي دانشگاه با هماهنگي مسئولين ذيربط .
  • تهيه طرحهاي مربوط به رفاه عمومي كاركنان و نظارت بر حسن اجراي طرحهاي مزبور .
  • همكاري در امر تهيه، تنظيم و اصلاح مجموعه شرح وظايف، نمودار و پستهاي سازماني دانشگاه با همکاری مديريت طرح، برنامه و بودجه 
  • نظارت بر امور حضور و غياب، ورود و خروج و انتظامات دانشگاه و طرح تمام وقت كاركنان، اضافه كاري و انتصاب كاركنان 
  • مشاركت در جلسات و كميسيونهاي مختلف و اضهار نظر و ارائه پيشنهادات لازم. 
  • رسيدگي به امور رفاهي و بازنشستگي كاركنان و اتخاذ تصميمات لازم.
  • نظارت بر امر ارزشيابي واحدهاي تابعه .
  • انجام تداركات و تامين وسايل و تجهيزات مورد نياز واحد هاي مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج كشور با هماهنگي كامل واحدهاي ذيربط

  • برچسب ها:
  • شرح وطایف
  • مدیریت اداری
  • دانشگاه گلستان
تعداد بازدید: 4894