کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه گلستان

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت همراه از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹

به گزارش کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه، به مناسبت گرامیداشت بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی، مانایی»، سرکار خانم دکتر عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه ظهر دوشنبه 26 آبان ماه از مرکز نشر و کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه بازدید کرد. در این بازدید آقای دکتر فرهاد یغمایی رییس دانشگاه، آقای دکتر مؤمنی معاون پژوهش و فناوری و آقای دکتر عیسی امن خانی رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه، ایشان را همراهی کردند.

در این دیدار آقای دکتر عیسی امن خانی، ضمن معرفی کتابخانه مرکزی و مرکز نشر دانشگاه، به تشریح فعالیت های انجام گرفته و درحال انجام این مرکز پرداخت و فرمودند: بزرگ ترین کتابخانه دیجیتال با ظرفیت 50 هزار کتاب شامل کتاب خطی، چاپی و ... را با هدف ایجاد منبعی بزرگ و ارزشمند برای پژوهش گران و اهل قلم در حال راه اندازی هستیم. همچنین، ایشان آثارمنتشرشده توسط مرکز نشر را به بازدیدکنندگان معرفی کردند و فرمودند: مرکز نشر دانشگاه گلستان که از سال 1388 شروع به فعالیت کرده است، تاکنون 63 عنوان کتاب منتشر کرده است.

در ادامه عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن تبریک هفته کتاب و ابراز خرسندی از راه اندازی کتابخانه دیجیتال و تبیین سیاست های فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه نشر، فرمودند: فرهیختگان دانشگاهی می توانند نقش پر رنگی در توسعه بخشی فرهنگ و هنر استان ایفا کنند.

همچنین در این دیدار از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهداء لوح تقدیر از زحمات مدیریت و کتابداران این کتابخانه تجلیل به عمل آمد و به مناسبت هفته کتاب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، 100 جلد کتاب به کتابخانه دانشگاه اهدا شد.


  • برچسب ها:
  • دانشگاه گلستان
  • کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد
  • هفته کتاب و کتابخوانی
  • اهدای کتاب
  • بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی
تعداد بازدید: 511