محمد علی سیاه سرانی کجوری

استادیار دانشکده علوم انسانی و اجتماعی
گروه آموزشی مدیریت

دکتری (۱۳۹۶)

مدیریت بازرگانی - بازاریابی بین الملل

دانشگاه سمنان - ایران

کارشناسی ارشد ناپیوسته (۱۳۹۱)

مدیریت بازرگانی - بازاریابی

دانشگاه سمنان - ایران

کارشناسی پیوسته (۱۳۸۹)

مدیریت صنعتی

دانشگاه مازندران - ایران

ارتباط

رزومه

  • زارعی، عظیم و سیاه سرانی کجوری، محمد علی، طراحی و تبیین مدل سیستمی دیپلماسی تجاری در راستای صادرات پایدار شرکتهای دانش بنیان ، فصلنامه مدیریت کسب و کار بین المللی ، (1401) ، ،
  • زارعی، عظیم و سیاه سرانی کجوری، محمد علی ، ارائه مدل پیش‌بینی کنندۀ بازگشت گردشگران سلامت بر اساس خوشه‌های سبک زندگی (با تاکید بر چشمه‌های آبگرم رامسر) ، فصلنامه مطالعات گردشگری علامه طباطبایی ، (1397) ، 13 ، 109-136
  • زارعی، عظیم و سیاه سرانی کجوری، محمد علی ، تجزیه و تحلیل انگیزه‌های مشارکت در بازاریابی خیرخواهانه با تاکید بر فعالان ورزش زورخانه‌ای: رویکرد ترکیبی ، فصلنامه مدیریت ورزشی دانشگاه تهران ، (1397) ، 10 ، 721-740
  • Zarei, A. Maleki, M. Feiz, D and Siahsarani Kojouri, M. A , Competitive Intelligence Text Mining: Words Speak, Journal of AI and Data Mining , Journal of AI and Data Mining , (2018) , 6 , 79-92
  • زارعی، عظیم، ملکی مین باش رزگاه، مرتضی، آذر، عادل، فیض، داود، سیاه سرانی کجوری، مفهوم‌پردازی و ‌اولویت‌بندی مولفه‌های هوشمندی رقابتی در شرکتهای دانش بنیان: پژوهش ترکیبی ، فصلنامه مدیریت نوآوری ، (1396) ، 6 ، 21-44
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی، سیاه سرانی کجوری، محمد علی ، ارائه مدل پیش‌بینی کننده رفتار خریداران برندهای ایرانی با بکارگیری الگوریتم ژنتیک در بهینه سازی درخت تصمیم: صنعت لوازم خانگی برقی ، فصلنامه مدیریت برند ، (1396) ، 5 ، 107-134
  • زارعی، عظیم و سیاه سرانی کجوری، محمد علی، کشف و تحلیل رفتار خرید مشتریان سالمند در تصمیم به خرید محصولات ارگانیک: روش ترکیبی خوشه‌بندی و درخت تصمیم ، فصلنامه پژوهشهای نوین در تصمیم‌گیری ، (1396) ، 2 ، 147-172
  • زارعی، عظیم و سیاه سرانی کجوری، محمد علی ، تبیین نقش کودکان در تصمیم هاي خرید خانواده بر اساس خوشه هاي والدینی با نگرش بازارگرایانه ، پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی دانشگاه تربیت مدرس ، (1396) ، 7 ، 81-104
  • فیض، داود و سیاه سرانی کجوری، محمد علی ، طراحی و ارائه مدل مفهومی عوامل تسهیل‌کننده صادرات فرش دست‎باف ایرانی مبتنی بر دیدگاه بازاریابی کل‌نگر با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) ، دو فصلنامه گلجام ، (1395) ، ، 68-82
  • دامغانیان، حسین و سیاه سرانی کجوری، محمد علی ، محرکهای موثر بر خرید با انگیزه خودنمایی با تعدیلگری پایبندی به آموزه‌های مذهبی ، راهبردهای بازرگانی دانشگاه شاهد ، (1395) ، 23 ، 59-74
  • Damghanian, H., Zarei, A., & Siahsarani Kojuri, M. A., Impact of Perceived Security on Trust, Perceived Risk, and Acceptance of Online Banking in Iran, Journal of Internet Commerce , Journal of Internet Commerce , (2016) , 15 , 214-238
  • رستگار، عباسعلی و سیاه سرانی کجوری، محمد علی ، تبیین نقش عوامل شخصیتی بر اعتیاد به خرید : با تاکید بر نقش تعدیل کننده چشم و هم چشمی ، فصلنامه مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران ، (1394) ، 7 ، 699-720
  • رستگار، عباسعلی و سیاه سرانی کجوری، محمد علی، تاثیر بی عدالتی ادراک شده بر فرسودگی شغلی با اثر میانجی تعهد سازمانی ، چشم انداز مدیریت دولتی دانشگاه شهید بهشتی ، (1394) ، ، 125-149
  • بلوچی، حسین؛ حسنقلی پور، طهمورث؛ ملکی مین باشی رزگاه، مرتضی و سیاه سرانی کجوری، محمد علی ، بررسی تاثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند در بین مصرف کنندگان تلفن همراه ، کاوشهای مدیریت بازرگانی دانشگاه یزد ، (1394) ، 7 ، 77-98
  • زارعی، عظیم؛ فارسی زاده، حسین؛ سیاه سرانی کجوری، محمد علی و دهقانی سلطانی، مهدی ، تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازاریابی ، پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران ، (1394) ، 7 ، 39-64
  • زارعی، عطیم و سیاه سرانی کجوری، محمد علی ، شناسایی و غربالگری چالش‌های پیشروی شبکه فروش در صنعت بیمه و ارائه راه‌کارها با استفاده از تکنیک دلفی فازی ، فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین اصفهان ، (1394) ، ، 111-124
  • زارعی، عظیم؛ سیاه سرانی کجوری، محمد علی و فارسی زاده، حسین ، بررسی تأثیر دروغ سبز بر قصد خرید محصولات سبز (مطالعه مشتریان فروشگاه اینترنتی انتشارات اطلاعات) ، فصلنامه پژوهشهای مدیریت عمومی دانشگاه زاهدان ، (1393) ، 7 ، 67-85
  • ملکی مین باشی رزگاه، مرتضی و سیاه سرانی کجوری، محمد علی ، بررسی تاثیر سرمایه‌های ناملموس برعملکرد شرکت‌ها با اثر میانجی قابلیت‌های بازاریابی (مورد مطالعه : شرکت‌های شهرک صنعتی شهر سمنان)، ، پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران ، (1392) ، 5 ، 142-179
  • M., Akbarzadeh Safui, Siahsarani Kojuri, M.A, Badi, A and Asheghlouei, Hamed, The Impacts of Organizational Justice and Psychological Empowerment on Organizational Citizenship Behavior: The Mediating Effect of Job Involvement , International Journal of Research in Organizational Behavior and Human Resource Management , (2013) , 1 , 116-135
  • دامغانیان، حسین و سیاه سرانی کجوری، محمد علی ، بررسی تاثیر امنیت ادراک‌ شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی از سوی مشتریان زن (پیمایشی پیرامون بانک صادرات شهر سمنان) ، فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران ، (1391) ، 4 ، 71-88
  • شفیعی نیک آبادی، محسن؛ اکبرزاده صفوئی، مرتضی؛ سیاه سرانی کجوری، محمد علی و پاک روان شمس آباد، پدرام، تاثیر کیفیت ارزش ویژه نام و نشان تجاری (مطالعه موردی : کارکنان بانک ملی) ، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، استان گلستان، گرگان، شهریور 1392 ، (1392/فروردین) ، ،
  • اکبرزاده صفوئی، مرتضی؛ پاک روان شمس آباد، پدرام و سیاه سرانی کجوری، محمد علی، اولویت بندی ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (مطالعه موردی : کارکنان بانک ملی شهرستان خوی) ، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، استان گلستان، گرگان، شهریور 1392. ، (1392/فروردین) ، ،
  • زارعی، عظیم الله ؛ فارسی زاده، حسین و سیاه سرانی کجوری، محمد علی، بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر کسب مزیت رقابتی با اثر میانجی هوش تجاری، ، ششمین کنفرانس ملی مدیریت دانش، مرکز همایش‌های شهید بهشتی، تهران، اسفند 1392. ، (1392/فروردین) ، ،
  • بلوچی، حسین ؛ سیاه سرانی کجوری، محمد علی و پیرملکی، پویا، بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر توسعه بازار ، ششمین کنفرانس ملی مدیریت دانش، مرکز همایش‌های شهید بهشتی، تهران، اسفند 1392. ، (1392/فروردین) ، ،
  • سیاه سرانی کجوری، محمد علی، چوبداری نمین، نباحت و بلوچی، حسین، بررسی تاثیر رضایت از برند بر اعتماد، وفاداری و تعهد به برند در بین مصرف کنندگان تلفن همراه با تعدیل گری هزینه های تغییر برند (مورد کاوی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور) ، هشتمین کنفرانس بین المللی برند، مرکز همایش‌های بین المللی رازی، اسفند 1392. (ارائه شفاهی). ، (1392/فروردین) ، ،
  • ملکی مین باشی رزگاه، مرتضی، بلوچی، حسین و سیاه سرانی کجوری، محمد علی، بررسی تاثیر اعتماد و هویت برند بر بشارت برند در بین مصرف کنندگان تلفن همراه (مورد کاوی: دانشگاه سمنان) ، هشتمین کنفرانس بین المللی برند، مرکز همایش‌های بین المللی رازی، اسفند 1392. (ارائه شفاهی) ، (1392/فروردین) ، ،
  • انتخاب به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاهی دانشگاه سمنان در سال تحصیلی 96-97 مطابق با آیین نامه انتخاب دانشجوی نمونه ، دانشگاه سمنان ، (1396) ، ایران
  • انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر استان سمنان در سومین جشنواره هفته پژوهش و فناوری استان سمنان سال 1396 ، استانداری استان سمنان ، (1396) ، ایران
  • شرکت در سمینار " زبان بدن، بررسی حالات بدن و کاربرد آن " – موسسه کارا روش – سمنان.، ، (1394) ، دانشگاه سمنان ،
  • شرکت در سمینار " خلاقیت، مهارت فکری برای رویارویی با دنیای در حال تغییر " – موسسه کارا روش – سمنان.، ، (1394) ، دانشگاه سمنان ،
  • شرکت در سمینار " هوش هیجانی و مدیریت در سازمان " - موسسه کارا روش – سمنان.، ، (1394) ، دانشگاه سمنان ،
  • شرکت در کارگاه آموزشی جستجوی پیشرفته و آشنایی با شیوه‌های نگارش و ارسال مقاله‌های علمی-پژوهشی-معاونت پژوهشی دانشگاه سمنان.، ، (1394) ، دانشگاه سمنان ،
  • شرکت در کارگاه آموزشی روش‌های نوین بازاریابی خدمات بیمه‌ای- مدرس استاد پرویز درگی-08/02/1394 دانشگاه سمنان.، ، (1394) ، دانشگاه سمنان ،
  • دارای گواهینامه گذراندن دوره نرم افزار LISREL از جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف، ، (1392) ، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف ،
  • دارای گواهینامه گذراندن دوره داده کاوی از گروه داده کاوی ایران ، ، (1394) ، گروه داده کاوی ایران-تهران ،
  • دارای گواهینامه ICDL1(مقدماتی) از مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران ، ، (1386) ، دانشگاه مازندران ،
  • دارای گواهینامه ICDL2(پیشرفته) از مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران، ، (1386) ، دانشگاه مازندران ،
  • دارای گواهینامه اصول بازار سرمایه از بورس اوراق بهادار تهران – به شماره 1911003328.، ، (1392) ، بورس اوراق بهادار تهران ،
  • دارای گواهینامه معامله گری بورس کالا از بورس اوراق بهادار تهران – به شماره 1915000262.، ، (1392) ، بورس اوراق بهادار تهران ،
اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.

تعداد بازدید: 2490