دانشکده علوم انسانی

انتصاب مدیران گروه زبان و ادبیات فارسی، جامعه شناسی، سیاسی و ارتباطات و زبان و ادبیات انگلیسی دانشکده

یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹

طی احکامی از سوی دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، مدیران گروه های آموزشی زبان و ادبیات فارسی، جامعه شناسی، سیاسی و ارتباطات و زبان و ادبیات انگلیسی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی منصوب شدند.

در جلسه ای كه در محل ساختمان تعاون دانشکده علوم انسانی و اجتماعی پردیس دانشگاه و با حضور دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه، رئیس و جمعی از مدیران گروه دانشکده علوم انسانی و اجتماعی برگزار شد، دکتر یغمائی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهدای هفته دولت از اقدامات صورت گرفته دانشگاه گلستان در دولت تدبیر و امید گزارش داد.

رئیس دانشگاه گلستان گفت: ساختمان دانشکده علوم انسانی به متراژ 1800 متر و اعتبار 24000 میلیون ريال به بهره برداری رسیده است و تمام تلاش ما در تجهیز کردن این دانشکده به فضای ورزشی، لابراتور زبان و کارگاه های مرتبط با دانشجویان مرتبط با این دانشکده است.

 دکتر یغمائی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احتمال بازگشایی دانشگاه ها و سال تحصیلی جدید از 15 شهریورماه، به آمادگی سخت افزاری و نرم افزاری کلیه دانشکده ها علی الخصوص دانشکده علوم انسانی و اجتماعی اشاره کرد و خواهان این شد که همانند ترم گذشته ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید با قوت صورت پذیرد.

در آغاز این جلسه دکتر محمود شریعتی رئيس دانشکده، طی سخنانی فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار را به حاضرین جلسه تسلیت گفت.

دکتر شریعتی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات مدیران گروه دانشکده در انجام وظایف محوله، به ضرورت انجام كارهای آموزشی، پژوهشی و تعاملی در برخورد با اساتید، کارکنان، دانشجویان و علی الخصوص دانشجویان جدیدالورود تأکید کرد.

در ادامه دکتر فرشته فرضی شوب مدیرگروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی، دکتر بهمن باینگانی به عنوان مدیر گروه آموزشی جامعه شناسی، سیاسی و ارتباطات و دکتر علی درخشان مدیر گروه آموزشی زبان و ادبیات انگلیسی منصوب شدند.

در بخشی از این احکام خطاب به منصوبین بر رعایت شرح وظایف محوله برابر موضوع آئین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید شده است.

همچنین در احکام جداگانه ای از زحمات دکتر محمدی نژاد مدیر سابق گروه زبان و ادبیات فارسی، دکتر کورش غلامی مدیر سابق گروه جامعه شناسی، سیاسی و ارتباطات و دکتر علی عرب مفرد  مدیر سابق گروه زبان و ادبیات انگلیسی قدردانی به عمل آمد.

در خاتمه اساتید حاضر در جلسه به بیان دیدگاه ها، پیشنهادات و نظرات خود درخصوص ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی بهتر از گذشته و با توجه به شرایط فعلی کشور پرداختند. 


تعداد بازدید: 1305