مرکز رشد

اردوی راهیان پیشرفت (تور فناوری) ویژه دانشجویان دختر و پسر برگزار شد

شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

به همت مرکز رشد مشترک دانشگاه گلستان و پارک علم و فناوری و با حمایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و بنیاد ملی نخبگان استان گلستان، اردوی راهیان پیشرفت (تور فناوری بازدید از کارخانه نوآوری آزادی، پارک فناوری پردیس و نمایشگاه اینوتکس 2023) با هدف آشنایی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه گلستان با فعالان اکوسیستم استارتاپی و کارآفرینی ایران، شبکه سازی و هم افزایی با آنها در تاریخ های 19 (ویژه پسران) و 21 (ویژه دختران) اردیبهشت 1402 با همکاری دو استاد راهبر که دارای واحد فناور در مرکز رشد مشترک (دکتر وحید زنگانه و دکتر لیلا لطفی) می باشند، برگزار شد.

کارخانه نوآوری آزادی تهران یکی از متنوع‌ترین زیست‌بوم‌های نوآوری و کارآفرینی را در خود جای داده است که طیف وسیعی از حوزه‌های کسب‌وکار، نوآوری و فناوری را پوشش می‌دهد؛ «هوش مصنوعی»، «اینترنت اشیاء، پردازش ابری»، «بازی‌های رایانه‌ای»، «سلامت الکترونیک»، «مدیریت محتوا و رسانه»، «مالی و بیمه»، «معماری و شهرسازی»، «سفر و گردشگری» و ... از جمله موضوعاتی است که با توجه به تنوع رشته ای دانشگاه گلستان می تواند محیط موثری برای افزایش انگیزه و شکوفایی ایده های کسب و کار های دانشجویی و نگهداشت نیروهای توانمند و نخبه در جامعه و مانع از  از فرار مغز ها شود.

در این بازدید ازسوله ­های هم آوا، کارا،  هفت و هشت و دیجی نکست کارخانه نوآوری آزادی بازدید به عمل آمد.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس برگزار شد که این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ بود. این نمایشگاه یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.

 


تعداد بازدید: 279