مدیریت امور فرهنگی

اردوی یک روزه دانشجویان به جنگل قرن آباد

یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷

به گزارش مدیریت امور فرهنگی دانشگاه؛ کانون گردشگری و میراث فرهنگی در روز پنجشنبه  24 آبان  میزبان 100 نفر از دانشجویان دختر علاقه مند به طبیعت و گردشگری دانشگاه بود.
این اردو که باهدف آشنایی دانشجویان با مناطق گردشگری و میراث فرهنگی استان گلستان صورت گرفت همراه با برگزاری کارگاهی با عنوان طبیعت پیمایی بی رد پابود. در این کارگاه مهندس احمدی کارشناس زمین شناسی با تشریح شرایط فعلی محیط زیست در جهان و ایران به اصول طبیعت پیمایی و گردشگری اشاره کرد و افزود: بوم گردی امروز باید همراه با احساس مسئولیت باشد و بازدید کننده از طبیعت نه تنها تأثیر مخربی بر آن نداشته باشد بلکه به حفظ و پایداری محیط زیست و میراث فرهنگی و حتی پایداری کیفیت زندگی مردم محل کمک نماید.
پس از کارگاه آموزشی دانشجویان شرکت کننده در اردو به سرپرستی اسماعیل میری از اعضای فعال هیأت کوهنوردی استان گلستان مسافت سه کیلومتری جنوب جنگل را پیاده طی کردند و در ادامه در مسابقات این اردو که بخش های متنوعی از جمله مسابقات ورزشی بدمینتون و دارت داشت، شرکت نمودند و در پایان خانم ها سید فاطمه نبوی، زهرا شکوهی و فاطمه محمودی صاحبی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
اردوی یک روزه قرن آباد با زیارت امام زاده طیب (ع) و نماز ظهر و عصر و ضیافت ناهار به پایان رسید.


  • برچسب ها:
  • اردوی قرن آباد
  • کانون گردشگری
  • دانشگاه گلستان
تعداد بازدید: 1564