گروه هدایت استعدادهای درخشان

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲

شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲

ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲

ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون پذیرفته­ شدگان، به اطلاع می‌رساند ثبت­ نام به شرح مراحل زیر صورت می ­پذیرد :

مرحله 1: ثبت  نام اینترنتی

پذیرفته­ شدگان لازم است جهت ثبت‌نام اینترنتی از روز شنبه ۲۹ مهرماه لغایت چهارشنبه ۳ آبان ماه به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس golestan.gu.ac.ir  مراجعه نمایند و با انتخاب گزینه ورود به سیستم مراحل ذیل را انجام دهند.

نحوه ورود به سيستم ثبت نام اینترنتی:

1- به ابتدای كد ملی خود كاراكترهای U021 اضافه كرده و برای شناسه كاربری استفاده نماييد.

2- از كد ملی خود به عنوان گذرواژه استفاده كنيد.

شناسه كاربری:     كد ملی U021 (مثلا U0212547897412)

گذرواژه :              كد ملی

نکته: چنانچه در ورود به سیستم گلستان به دلیل خارج شدن پیاپی دچار مشکل شوید  فایل پیوست را مطالعه نمایید.

نکات مهم:

 الف- پذیرفته ­شدگان عزیزلازم است قبل از اقدام به ثبت­ نام اینترنتی از مدارک زیر فایل اسکن شده تهیه نموده و سپس با ورود به سامانه آنها را بارگذاری نمایید:

1- اصل مدرک کارشناسی * (دانشنامه یا گواهی موقت پایان تحصیلات)
2- عکس پرسنلی رنگی 4×3
3- اصل شناسنامه و کارت ملی
4- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه (ویژه پذیرفته شدگان پسر غیرمشمول)
5- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع  (ویژه کارمندان دولت)
6- فرم فراغت ازدانشجویان مخصوص ترم آخر کارشناسی* دریافت فایل (ویژه فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها)
7- فرم گواهی رتبه اولی که به تایید دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی رسیده باشد(مخصوص پذیرفته شدگان با استفاده از سهمیه رتبه اول) دریافت فایل

* تبصره­ یک: پذيرفته شدگاني كه به دلايلي قادر به ارائه  اصل مدرك كارشناسي نمي باشند، لازم است اصل گواهي تاييد شده توسط دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك را تكميل و پس از تاييد دانشگاه محل تحصيل، در زمان بارگذاری و ارسال پستی مدارک ارائه نمایند.

* تبصره­ دو: پذيرفته شدگاني که فارغ التحصیل دانشگاه گلستان بوده و تاکنون مدرک کارشناسی خود را دریافت ننموده اند می توانند با مراجعه به سامانه گلستان با شماره دانشجویی مقطع کارشناسی درخواست پستی مدرک و یا نامه ابطال معافیت نظام وظیفه دهند و پس از دریافت نسبت  به بارگذاری مدرک اقدام نمایند، در صورت اضطرار و یا طولانی شدن  فرآیند دریافت می توانید خروجی گزارش 1000 را نیز بارگذاری نمایید.

ب- پذیرفته شدگان ملزم هستند کلیه موارد پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود را انجام داده و گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری را انتخاب و گواهی پذیرش را چاپ نمایند.

     - نکته1 : شماره همراه درج  شده در پذیرش غیرحضوری می بایست حتماً به نام شخص دانشجو باشد.
 

ج- در حین انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است پرداخت ­های زیر با کارت بانکی دارای رمز دوم انجام گیرد:

 

 پرداخت الکترونیکی هزینه ­های کارت دانشجویی، تغذیه و امور ثبت ­نام به مبلغ 2/000/000 ریال ازطريق درگاه هاي پرداخت تعبيه شده درسامانه

تذکر: مبالغ پرداختی فوق تحت هیچ شرایطی عودت داده نمی شود.

 

د - پس از انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است نسخه چاپی مدارک ذیل از سامانه ثبت نام اینترنتی تهیه شود:

1- گواهی پذیرش غیر حضوری
2- تعهدات امضاء شده (قابل دریافت هنگام ثبت نام اینترنتی از سامانه آموزش گلستان)

نکته: لطفاً قبل از تهیه نسخه چاپی ترجیحاً فونت های سیستم آموزش گلستان را بر روی سیستم خود نصب نمایید. (دریافت فونت)

ه-  کلیه پذیرفته­ شدگان پسر مشمول قانون نظام وظیفه عمومی، لازم است جهت درخواست معافیت تحصیلی خود از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور) اقدام نمایند.

      - تاریخ شروع به تحصیل در سامانه نظام وظیفه عمومی 1402/07/01 می باشد.

      - کد دانشگاه گلستان 2130 می باشد.

نکته: پذیرفته ­شدگان در حال خدمت مقدس سربازی، لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 و یگان خدمتی خود مراجعه نمایند.

و- کلیه پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به آدرس های ذیل اطلاعات درخواست شده را کامل نمایند:

 

مرحله 2: ارسال پستی مدارک

 

در این مرحله دانشجو بایستی مدارک تحصیلی خود را مطابق با لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام (دریافت) فراهم کرده و با تکمیل فرم کنترل مدارک ارسالی، حداکثر تا تاریخ ۱۰ آبان ماه 1402 از طریق پست به دانشگاه ارسال نماید. شایان ذکر است کلیه عواقب وجود هر گونه نقص در ارسال مدارک به عهده دانشجو می باشد.

دانشجو بایستی فرم "کنترل مدارک ارسالی" خود را به همراه "مدارک تکمیل شده"  به صورت پستی به آدرس : استان گلستان - کیلومتر 10 جاده گرگان گنبد - کمربندی گرگان سرخنکلاته - پردیس دانشگاه گلستان - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی - مدیریت تحصیلات تکمیلی - کدپستی 79142-49361  ارسال نموده و بر روی پاکت عنوان "ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان کارشناسی ارشد سال 1402" قید نماید.

«دانلود فرم کنترل مدارک ارسالی»

نکات مهم :

1- عدم ارسال پستی مدارک در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل بوده، و ثبت نام اینترنتی داوطلب لغو خواهد شد.

2- شروع کلاس ها  از روز دوشنبه مورخه 1402/07/03  به صورت حضوری می باشد.

3- بعد از تکمیل  ثبت نام اینترنتی و انتخاب  گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری ؛ اطلاعات ثبت شده و مدارک بارگذاری شده پذیرفته شدگان توسط کارشناسان ثبت نام دانشگاه بررسی شده و  پس از تأیید توسط ایشان، پیامک تغییر نحوه ورود به سامانه گلستان از سرشماره 30006703404404 ارسال خواهد شد.

4- لازم است دانشجویان عزیز با ورود به سامانه گلستان و مشاهده برنامه هفتگی خود طبق زمانبندی برنامه در کلاس درس حاضر باشند.

دقت نمایید پس از ورود به سامانه آموزش گلستان  (نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: کدملی) با استفاده از  گزارش 88 برنامه هفتگی خود را دریافت نمایید.  (مشاهده راهنما)
شماره تماس دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه: 01738734141

 


تعداد بازدید: 669