مدیریت گروه فناوری، تجاری‌سازی و کارآفرینی

فراخوان دوم طرح گرنت جوانه

دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰

طرح جوانه
به منظور بسط و توسعه توان ملی در نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر دانایی، زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین، ارتقا ظرفیت توسعه فنّاوری در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و حمایت از صاحبان ایده‌های فنّاور در جهت تولید نمونه اولیه (MVP)، وزارت عتف با پشتیبانی نهادهای ملی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا در قالب طرح گرنت جوانه حمایت می‌کند. با تکیه بر تجربیات پیشین از اجرای این طرح در دو فراخوان آزمایشی و اول، فراخوان مرحله دوم این طرح در ۲۸ پارک علم و فناوری و در تمامی حوزه‌ها به صورت عمومی اجرا خواهد شد. پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز به عنوان سازمان حامی این فراخوان در دو حوزه تخصصی ICT و صنعت نفت از طرح‌های احراز کننده شرایط مورد نظر حامیان در تعدادی از استان‌ها (برای مشاهده کلیک کنید)، حمایت خواهند کرد. ‌‌‌‌

جهت دریافت شیوه‌نامه اجرایی لطفاً"کلیک" کنید. پیش از شروع ثبت‌نام، لازم است کاربرگ‌های مورد نیاز را از" کاربرگ‌های موردنیاز ثبت درخواست" دانلود و تکمیل نمائید.

راهنمای ویدیویی ثبت درخواست گرنت جوانه

راهنمای متنی ثبت درخواست گرنت جوانه

‌‌‌‌‌

ثبت نام

 

خواهشمند است بدون هیچگونه تغییر در محتوای کاربرگ‌ها، آنها را تکمیل فرموده و در صورتی که موردی در یک کاربرگ برای طرح شما وجود ندارد، بدون پاک کردن آن، در قسمت مربوطه خط تیره (-) مرقوم نمائید.

 

تعداد بازدید: 213