تبلیغات advertisement
توضیحات فناوری
تبلیغات به عنوان یکی از ابزار جوامع صنعتی و تولیدی می باشد به تعبیر دیگر این بخش اگرچه خود در تولید و رونق اقتصادی نقش مستقیمی ندارد ام به شکل غیر مستقیم به رشد و رونق آن کمک میکند. از این جهت هرچه تبلیغات تاثیر گذاری بر بینندگان/مصرف کنندگان داشته باشد تولید و رونق نیز افزایش خواهد داشت. یکی از اصلی ترین ارکان تبلیغات شیوه ی بیان در آن است. معمولا تبلیغات بیشترین تاثیر را دارد که به نوعی هنجار گریزی در مصرف کالا در ان دیده میشود و این امر کاملا در گروه مباحث زبانی و نظریه ادبی ما نیز فرمالیسم می باشد. کاربست این نظریه که هدف آن اشنایی زدایی و هنجار گریزی امور عادی ست که میتواند با تاثیر نهادن یر بینندگان / مصرف کنندگان ایجاد تقاضا از سوی آنان تولید آن کلا را افزایش دهد.
- برچسب ها:
- محصولات فناورانه دانشگاه
- دانشگاه
- trl
تعداد بازدید: 358