معاونت پژوهش و فناوری

مراسم معارفه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸

در این جلسه دکتر فرهاد یغمائی رئیس دانشگاه گلستان ضمن تشکر از زحمات دکتر مهدی غفاری در زمان تصدی این سمت گفت: از ابتدای دوره ریاست جدید دانشگاه گلستان یکی از اهداف تعیین شده و اثرگذار برای استفاده حداکثری از توانمندی اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه، حضور مؤثر آنان در دستگاه های اجرایی استان بوده است که به لطف دولت تدبیر و امید و دوراندیشی مسئولین رده بالای استانی این مهم تاکنون محقق گردیده است و تعدادی از همکاران دانشگاه گلستان سکان ادارات کل دستگاه های اجرایی استان را بعهده گرفته اند و مشغول به ارائه دانش و تجربیات ارزنده علمی و عملی خودشان به جامعه و استان هستند.

رئیس دانشگاه گلستان در ادامه سخنان خود به استفاده صحیح از قابلیتهای همکاران دانشگاهی تأکید کرد و برنامه ریزی دقیق، وقوف به توانمندی، شناسایی مناسب زمان و مکان را عناصر مهم و کاربردی در استفاده از پتانسیل اعضای هیأت علمی جهت خدمت به توسعه منطقه و کشور دانست.

ایشان در خاتمه سخنان خود به انتظارات و ویژگی های حوزه پژوهشی اشاره کرد و گفت: داشتن مدیریت میدانی قوی، افزایش فعالیت در عرصه های ملی و بین المللی، جذب نخبگان استانی و کشوری، همکاری با ایرانیان مقیم خارج از کشور و امضای تفاهم نامه های مشترک از اهم وظایف و مسئولیتهای این حوزه است.

در ادامه دکتر مهدی غفاری رئیس پارک علم و فناوری استان و عضو هیأت علمی دانشکده فنی مهندسی گرگان گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در دوره تصدی این معاونت به حاضرین ارائه داد.

متن حکم انتصاب معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسین مؤمنی

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه

با سلام

احتراماً، نظر به مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی، به عنوان "معاون پژوهش و فناوری دانشگاه" منصوب می شوید. امیدوارم با اتکال به قدرت لایزال الهی، بهره مندی از خرد جمعی و طلب مشارکت سایر ارکان دانشگاه در پیشبرد اهداف عالیه نظام آموزشی و همچنین تبدیل علم و پژوهش به فناوری، موفق و منصور باشید.

دکتر مؤمنی عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی گرگان هستند و از سمت های پیشین ایشان می توان به ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، رئیس مرکز آپا و مدیر پژوهشی دانشگاه گلستان و رئیس دانشکده فنی و مهندسی گرگان اشاره کرد.

گفتنی است در نامه جداگانه ای از زحمات دکتر مهدی غفاری در سمت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه قدردانی بعمل آمد.


تعداد بازدید: 792