معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

حذف ترم/ حذف ترم بدون احتساب

 

طبق تبصره 2 ماده 17 آیین‌نامه آموزشی در شرایط خاص، دانشجو می‌تواند درخواست حذف ترم خود را براساس تقویم آموزشی مصوب اعلام نماید. لازم به ذکر است بررسی حذف ترم دانشجو تنها در زمان مقرر در تقویم آموزشی انجام خواهد شد و در زمان‌های دیگر امکان‌پذیر نیست.(فایل مربوط به تقویم آموزشی)

  • درخواست حذف ترم از با طی مراحل زیر در سامانه گلستان صرفاً توسط دانشجویان قابل انجام است:

سربرگ پیشخوان خدمت/ درخواست بررسی مشکلات آموزشی/ حذف ترم/ انتخاب ترم مورد نظر و درج توضیحات درخواست / انتخاب دکمه "ایجاد" / کلیک بر روی دکمه "ارسال درخواست"

  •  جهت حذف ترم بدون احتساب در سنوات، لازم است مدارک مستند (مبنی بر موارد پزشکی، خانوادگی و... )به صورت فیزیکی در اختیار کارشناسان آموزش دانشکده مربوطه قرار گیرد. در این شرایط دربخش توضیحات سامانه گلستان، قید شود که مستندات مربوط به حذف ترم بدون احتساب در سنوات، به آموزش دانشکده تحویل داده شده است.

لازم به ذکر است در صورت حذف ترم، شهریه دانشجویان شهریه پرداز برگشت داده نخواهد شد.


تعداد بازدید: 960