معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

روند دریافت گواهی موقت پایان تحصیلات


كليه دانش آموختگان مي بايست جهت دريافت مدرك فوق الذكر مراحل ذيل را به ترتيب انجام دهند.

  1. انجام كليه مراحل تسويه حساب از طريق پيگيري گزارش 522 سامانه آموزشی گلستان
  2. ثبت درخواست گواهي موقت پايان تحصيلات از طريق منوي پيشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان مسير ارسال مدارك تحصيلي (فایل راهنما)

تبصره : به این نکته دقت شود بعد از ثبت درخواست و پرداخت هزینه ارسال ، درخواست ارجاع شود و بعد از آن با مشاهده گردش کار، وضعیت درخواست خود را مشاهده نمایید و از مراحل آن مطلع شوید.

  1. درخواست گواهي موقت پايان تحصيلات توسط کارشناسان آموزش کل بررسی و بعد از دریافت کد صحت از سامانه سازمان امور دانشجویان (سجاد) صادر و به واحد بایگانی ارائه می گردد.
  2. واحد بایگانی پس از الصاق عکس و تمبر و مهر و امور مقتضی دیگر، اقدام به ارسال از طريق پست به نشاني متقاضي می نماید و کد مرسوله پستی را در پیشخوان خدمت به منظور پیگیری دانش آموخته ثبت می نماید.

 

تبصره 1. براي دانش آموختگان آقا، درصورت مشمول بودن وظيفه عمومي، لازم است با رعايت يكـي از موارد هشتگانه نظام وظيفه زير و بارگذاري آن در سيستم گلستان منوي درخواست مـدارك، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمايند.

1.كارت پايان خدمت 2. كارت معافيت دائم 3. برگه معافيت موقت بدون غيبت در مدت اعتبار آن 4. گواهي اشتغال به تحصيل با دارا بودن معافيت تحصيلي در مدت اعتبار آن 5.گواهي صادره از نيروهاي مسلح مبني بر استخدام 6.گواهي صادره از نيروهاي مسلح مبني بر اشتغال به خدمت كاركنان وظيفه 7. گواهي اشتغال به خدمت متعهدين خدمت 8. برگه آماده به خدمت بدون غيبت در مدت اعتبار آن

تبصره 2. پس از ارسال درخواست در صورتي كه مدارك دانش آموخته به تشخيص كارشناسان آموزش کل نياز بـه تصحيح و تكميل داشته باشد، عدم تایید درخواست اعمال و به کارتابل دانشجو برگشت داده می شود لذا ضروري است دانش آموخته جهت تكميل مدارك و يا بارگزاري آنها اقدام و درنهایت درخواست خود را ارجاع نمايد.

تبصره 3 : دانش‌آموخته با مشاهده گردش کار درخواست خود در پیشخوان خدمت از آخرین وضعیت مراحل مذکور می‌گردد و نیازی به پیگیری حضوری یا تلفنی برای اطلاع از آخرین وضعیت صدور مدرک نیست.

 


تعداد بازدید: 970