معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۸

چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸

ثبت­ نام پذیرفته ­شدگان کارشناسی ناپیوسته سال 1398 دانشگاه گلستان

ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون پذیرفته­ شدگان کارشناسی ناپیوسته سال 1398، به اطلاع می‌رساند ثبت­ نام به شرح مراحل زیر صورت می ­پذیرد :

مرحله 1: ثبت نام اینترنتی

پذیرفته­ شدگان لازم است جهت ثبت‌نام اینترنتی از روز پنج شنبه 21 شهریور لغایت دوشنبه 25 شهریور (پنج شنبه 28 شهریور) به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس golestan.gu.ac.ir  مراجعه نمایند.

نحوه ورود به سيستم ثبت نام اینترنتی:

1- به ابتدای شماره داوطلبی خود كاراكترهای U981 اضافه كرده و برای شناسه كاربری استفاده نماييد.

2- از كد ملی خود به عنوان گذرواژه استفاده كنيد.

شناسه كاربری:     شماره داوطلبی U981 (مثلا U9812717592)

گذرواژه :              كد ملی

نکته: چنانچه در ورود به سیستم گلستان به دلیل خارج شدن پیاپی دچار مشکل شوید  فایل پیوست را مطالعه نمایید.

 

نکات مهم:

 الف- پذیرفته ­شدگان عزیزلازم است قبل از اقدام به ثبت­ نام اینترنتی از مدارک زیر فایل اسکن شده تهیه نموده و سپس با ورود به سامانه آنها را بارگذاری نمایید:

1- اصل مدرک کاردانی یا گواهی اخذ مدرک (فرم شماره 7)
2- اصل ریزنمرات کاردانی
3- تمام صفحات شناسنامه  
4- کارت ملي (پشت و رو)
5- عکس پرسنلی رنگی 4×3
 6- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه (ویژه پذیرفته شدگان پسر غیرمشمول)
7- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع  (ویژه کارمندان دولت)

 

ب- در حین انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است پرداخت ­های زیر با کارت بانکی دارای رمز دوم انجام گیرد:

1- پرداخت الکترونیکی علی­ الحساب شهریه (ویژه دانشجویان نوبت دوم) به مبلغ 7.000.000 ریال از طريق درگاه هاي پرداخت تعبيه شده در سامانه

2- پرداخت الکترونیکی هزینه ­های کارت تغذیه، دانشجویی و امور ثبت ­نام به مبلغ 500.000 ریال ازطريق درگاه هاي پرداخت تعبيه شده درسامانه

تذکر: مبالغ پرداختی فوق  تحت هیچ شرایطی عودت داده نمی شود.

 

ج- پس از انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است نسخه چاپی مدارک ذیل از سامانه ثبت نام اینترنتی تهیه شود:

1- گواهی پذیرش غیر حضوری
2- فرم تعهدات (دریافت فایلها) : فرم ها تکمیل و در روز ثبت نام حضوری تحویل شوند.

مرحله 2: ثبت نام حضوری

ثبت نام حضوری از روز سه شنبه 1398/06/26 لغایت پنج شنبه 1398/06/28 انجام خواهد شد.

ساعت مراجعه: 8 صبح لغایت 14 بعدازظهر

 محل مراجعه:

ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان در دانشکده محل تحصيل ( دانشكده فني و مهندسي علي آباد كتول) در   فاضل آباد- خیابان شهدای گمنام- جنب آتش نشانی  انجام خواهد شد.

نکات مهم :

1- عدم مراجعه حضوری و تحویل مدارک در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل بوده، و ثبت نام اینترنتی داوطلب لغو خواهد شد.

2- شروع کلاس ها از روز شنبه مورخه 1398/06/30 می باشد. (راهنمای مشاهده برنامه هفتگی)

3- برنامه هفتگی دانشجو به هنگام مراجعه حضوری تحویل داده خواهد شد.

 

مدارک لازم جهت تشکیل پرونده در هنگام مراجعه حضوری:

1- اصل  مدرک کاردانی یا گواهی مدرک (فرم شماره 7)
2- اصل  ریزنمرات کاردانی
3- اصل شناسنامه
4- اصلی کارت ملي
5- عکس پرسنلی رنگی 4×3 به تعداد 2 قطعه
6- گواهی پذیرش غیر حضوری (قابل دریافت از سامانه ثبت نام اینترنتی)
7- فرم تعهدات (قابل دریافت از اطلاعیه ثبت نام ) دریافت فایلها
8- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه  (ویژه پذیرفته شدگان پسر غیرمشمول)
9- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع  (ویژه کارمندان دولت)

مدیریت امور آموزشی دانشگاه


تعداد بازدید: 961