معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

اطلاعیه شماره 2 مصاحبه آزمون دكتری (Ph.D) 1400

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰

بسمه تعالي

اطلاعیه شماره 2 مصاحبه آزمون دكتري (Ph.D) 1400

(ويژه معرفي شدگان به دانشگاه گلستان)

 

پیرو اطلاعیه شماره 1 مورخ 1400/3/1 درخصوص مرحله ارزیابی تخصصی از معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در آزمون ورودی دوره دکتری دانشگاه گلستان، اطلاعات تکمیلی به شرح زیر به اطلاع می ­رسد:

1-نحوه بارگذاری و ثبت مدارک:

کلیه داوطلبان در تمامی رشته­ ها ضروری است حداکثر تا روز یکشنبه مورخ 1400/3/16 مدارک مندرج اطلاعيه شماره 1 را در سامانه ثبت نام دانشجویان به آدرس sp.gu.ac.ir/Reg ثبت نمایند. شناسه کاربری کد ملی و کلمه عبور کد ملی یا شماره شناسنامه داوطلبان است.

2-زمان برگزاری جلسه آزمایشی مصاحبه:

به منظور آزمایش ورود به جلسه مصاحبه و اطمینان از کیفیت صدا و تصویر در جلسه، از داوطلبان دعوت می ­شود طبق جدول زير در جلسه آزمایشی قبل از مصاحبه شرکت نمایند. نحوه ورود به جلسه در بند 3  اطلاعیه ذکر شده است. در جلسه آزمایشی بصورت مهمان (Guest) با نام کاربری دلخواه وارد شوید.

رشته-گرایش تحصیلی

زمان برگزاری جلسه آزمایشی مصاحبه

لینک جلسه

زمین شناسی - تکتونیک

دوشنبه 17 خردادماه ساعت 11 تا 12

Adobe22.gu.ac.ir/tectonic

ریاضی محض آنالیز   و

ریاضی محض - جبر

دوشنبه 17 خردادماه ساعت 12 تا 13

Adobe22.gu.ac.ir/math

فیتوشیمی

سه شنبه 18 خردادماه ساعت 11 تا 12

Adobe22.gu.ac.ir/phytochem

زیست شناسی فیزیولوژی گیاهی

سه شنبه 18 خردادماه ساعت 12 تا 13

Adobe22.gu.ac.ir/bio

 

3-نحوه برگزاری مصاحبه:

ارزیابی و مصاحبه غیرحضوری برای تمام رشته ­ها از طریق نرم افزار Adobe Connect  و با جدول زمانی و لینک مشخص شده در اطلاعیه شماره 1 انجام خواهد شد. لذا ضروری است داوطلبان ملزومات و نرم­ افزارهای لازم (لپ تاپ یا سیستم رایانه مجهز به وب کم و میکروفون، اینترنت پرسرعت، نرم­ افزار adobe connect) را پیش از مصاحبه در دسترس داشته باشند. داوطلبان می­ توانند به راهنمای شرکت در جلسه و استفاده از نرم­ افزار adobe connect در بخش لینکهای مفید در سامانه آموزش مجازی دانشگاه گلستان به آدرس http://ves.gu.ac.ir/public و یا از طریق لینکهای زیر دسترسی داشته باشند:

نکته مهم: برقراری ارتباط تصویری در کل زمان جلسه مصاحبه الزامی است. حتماً از فراهم بودن این امکان قبل از شرکت در جلسه اطمینان حاصل شود. چنانچه به دلیل قطعی برق یا اختلال در شبکه اینترنت و موارد مشابه، مشکلی در برگزاری جلسه مصاحبه پیش آید، با کارشناس جلسه مطرح گردد. اطلاعات تماس با کارشناس هر جلسه متعاقبا در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

4-زمان دقیق انجام مصاحبه برای هر داوطلب

پس از ثبت مدارک در سامانه ثبت نام، و تا قبل از موعد مصاحبه، از طریق اطلاعات تماس ثبت شده در سامانه با داوطلبان تماس تلفنی گرفته خواهد شد. در این تماس نام کاربری، رمز عبور و ساعت دقیق شرکت در جلسه مجازی مصاحبه به اطلاع  خواهد رسید. این امکان وجود دارد که زمان دقیق شروع جلسه بخاطر مشکلات گریزناپذیر و پیش­بینی نشده در همان بازه اطلاع ­رسانی شده تغییر کند. بنابراین به داوطلبان توصیه می­ شود در تمام بازه زمانی تعیین شده در اطلاعیه شماره 1، برای مصاحبه آمادگی داشته باشند.

داوطلبان محترم براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانند در ساعات اداري با دفتر مديريت تحصيلات تكميلي دانشگاه گلستان و یا دفتر دانشکده علوم از طريق شماره تلفن­های  01732254166 و 01732221686 تماس بگيرند.

                                        معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه گلستان

 


تعداد بازدید: 1438