معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

قوانین و مکان برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم 1403-1402

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

قوانین برگزاری امتحانات:

به منظور برگزاری هر چه بهتر آزمون پایان نیم سال جاری، نیاز است موارد ذیل توسط دانشجویان گرامی مورد توجه قرار گرفته و رعایت گردد:

  1. همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای تمام روزهای آزمون الزامی است و از ورود دانشجویان بدون کارت جلوگیری خواهد شد. لازم به یادآوری است، دانشجویانی که به دلیل عدم تسویه مالی قادر به مشاهده کارت ورود به جلسه نیستند، پیش از شروع امتحانات پایان نیم سال حتماً نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایند.
  2. به همراه داشتن هر گونه وسایل ارتباطی و الکترونیکی (موبایل، هندزفری، ساعت هوشمند و ....) بصورت خاموش یا روشن در جلسه امتحان به منزله تقلب محسوب می­ شود. بنابراین دانشجویان گرامی حتماً به این مورد مهم توجه داشته باشند.
  3. دانشجویان گرامی به ساعت، تاریخ و مکان آزمون، که مندرج در کارت ورود به جلسه است، دقت کافی داشته باشند. حضور دانشجویان ده دقیقه قبل از شروع آزمون در محل برگزاری آزمون الزامی است.
  4. در صورت خروج از جلسه آزمون به هر دلیلی (نوشیدن آب، استفاده از سرویس بهداشتی و ...)، به هیچ عنوان ورود مجدد امکان پذیر نخواهد بود. دانشجویانی که به دلیل مشکلات پزشکی نیاز به خروج از جلسه آزمون دارند، حتماً باید تاییده پزشک را همراه داشته و فقط با همراهی مراقب می توانند از جلسه خارج شوند.
  5. با توجه به عدم امکان ورود وسایل اضافه (کیف و ...) به جلسه آزمون، خواهشمند است از همراه داشتن وسایل حجیم، غیرضروری و با ارزش تا حدامکان اجتناب کنید.
  6. دانشجویان گرامی حتماً کارت شناسایی عکس دار (کارت ملی، کارت دانشجویی) به همراه داشته باشند.
  7. برهم زدن نظم جلسه آزمون به هر طریقی (صحبت با یکدیگر، همهمه، جابجایی صندلی، جابجایی شماره صندلی، مخدوش کردن اطلاعات آموزشی و ... ) تخلف محسوب شده و براساس آیین نامه انضباطی برخورد خواهد شد.
  8. دانشجویانی که در یک زمان دو امتحان متفاوت دارند، حتماً باید پیش از شروع آزمون این مورد را به دبیر ستاد امتحانات دانشکده یا مراقب جلسه در میان بگذارند تا بدون ترك کردن جلسه آزمون اول، برگه آزمون دوم به دانشجو تحویل داده شود، اگر از جلسه آزمون اول خارج شوید حق شرکت در آزمون بعدي را نخواهید داشت.
  9. دانشجویان گرامی به هیچ عنوان جلسات امتحان را قبل از انجام حضور و غیاب توسط عوامل اجرایی، ترك نکنید. حتماً اطمینان پیدا کنید که لیست حضور و غیاب جلسه امتحان را امضاء کرده اید.
  10. دانشجویان محترم از بیرون بردن اوراق امتحانی و پاسخنامه و برگه هایی که مهر آموزش را دارند، جداً خودداري فرمایند.

مکان برگزاری امتحانات:

به منظور تسهیل عبور و مرور دانشجویان و تمرکز در برگزاری امتحانات پایان ترم نیم سال دوم 1402-1403، از سوی ستاد برگزاری امتحانات، مکان برگزاری امتحان پایان ترم هر یک از رشته های تحصیلی به قرار ذیل اطلاع رسانی می شود. لازم است دانشجویان گرامی حتماً به این مورد مهم توجه نمایند.

  • امتحانات تمامی رشته های دانشکده فنی مهندسی (گرگان)، دانشکده علوم انسانی و تمامی امتحانات دروس عمومی معارف در سایت شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
  • تمامی امتحانات دروس (غیر از معارف) دانشجویان فنی مهندسی علی آباد در دانشکده علی آباد برگزار می­شود.

امتحانات رشته های دانشکده علوم پایه در دو مکان خواهد بود

  1. امتحانات رشته های دانشکده علوم پایه که مستقر در سایت شهید بهشتی است (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر) در سایت شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
  2. امتحانات رشته های دانشکده علوم پایه که مستقر در سرخنکلاته است (شیمی، زمین شناسی، زیست شناسی، فیزیک) در سایت سرخنکلاته برگزار خواهد شد.
  3. لازم به یادآوری است که امتحانات دروس معارف این دسته از دانشجویان نیز در سایت بهشتی برگزار خواهد شد.


تعداد بازدید: 955