معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

اعلام اسامی راه يافتگان به مرحله نهايی بيست و نهمين المپياد علمی - دانشجويی كشور سال 1403

شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳

با آرزوی موفقیت برای منتخبین المپیاد متمرکز و غیرمتمرکز، به اطلاع می رساند نتایج مرحله اول بیست و نهمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور سال 1403 برای دانشجویان شرکت کننده از دانشگاه گلستان مطابق جدول زیر است.

 همچنین به اطلاع منتخبین می­رساند، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور را در صبح و بعدازظهر روز جمعه 5 مرداد ماه سال 1403 در دانشگاه های واقع در مراکز مناطق ده گانه کشور شامل دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار می نماید.

دانشجویان گرامی لازم است به نکات ذیل توجه فرمایند:

  • 1- آزمون مرحله نهایی المپیاد در یک روز و مطابق با برنامه زمان بندی درج شده در درگاه اطلاع رسانی مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور به نشانیhttps://olympiad.sanjesh.org/ برگزار خواهد شد.
  • 2- ضروری است هر یک از راه یافتگان به مرحله نهایی المپیاد از تاریخ 1403/4/12 لغایت 1403/4/16برای انتخاب شهر محل آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور اقدام نمایند.
  • 3- شرکت کنندگان در هر یک از رشته های »شـیمی»، »زیست شناسی»، »مهندسی شـیمی»، »مهندسی صنایع»، »مهندسی مواد و متالورژی»، »مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)»، »مهندسی برق»، »مهندسی مکانیک» در صورت علاقه مندی می توانند به جای شرکت در المپیاد رشته اصلی خود، در المپیاد رشته »سلول های بنیادی و مهندسی بافت» شرکت کنند. این دسته از داوطلبان می توانند در بازه زمانی فوق با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی مرکز المیپاد علمی دانشجویی کشور نسبت به اعلام علاقمندی به رشته »سلول های بنیادی و مهندسی بافت» اقدام نمایند.

4- برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکنند، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی شود و امکان شرکت در المپیاد را نخواهند داشت.

اسامي راه يافتگان به مرحله نهائي بيست و نهمين المپياد علمي - دانشجويي كشور

دانشگاه گلستان

ردیف

رشته

نام

نام خانوادگی

نام پدر

1

حقوق

فاطمه

حسینی شیطوری

سیدجعفر

2

حقوق

پرنیان

فرجی پول

مجید

3

حقوق

نسا

قریشی

حسین

4

روان شناسی

روژان

صادقیان

مهران

5

علوم جغرافیایی

زهرا

دادشی

محمد

6

علوم جغرافیایی

زهرا

هویدا

غلامرضا

7

علوم زمین

دانیال

مهری پور

ابوبکر

8

علوم زمین

سهیلا

نصرتی

خالد

9

مهندسی صنایع

بامداد

صالحی

حسین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


تعداد بازدید: 19