معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

در راستای تکریم ارباب رجوع و رفاه حال دانشجویان؛ فرایند ثبت درخواست و دریافت مدارک تحصیلی، غیر حضوری شد

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی؛ به همت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مشارکت اداره کل پست استان گلستان فرایند ثبت درخواست و ارسال مدارک تحصیلی به صورت غیر حضوری، به بهره برداری رسید.

دکتر فرهاد یغمایی رئیس دانشگاه گلستان در این باره گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رفاه حال دانشجویان و دانش آموختگان و تکریم ارباب رجوع این اقدام مهم بسیار ارزشمند بوده و باعث تعامل بیشتر فی مابین دانشگاه و اداره کل پست و افزایش رضایت دانشجویان و خانواده های آنها خواهد شد.

رئیس دانشگاه گلستان با تاکید بر اقدامات اخیر معاونت ها و دانشکده ها در خصوص مقابله با ویروس کرونا افزود: اجرای به موقع و درست این فرایند، تهدید موجود را به فرصتی مهم تبدیل و آینده ای مطلوب برای دانشگاه به همراه خواهد داشت.

در ادامه مهرداد جلالی مدیر کل پست استان گلستان گفت: این همکاری مشترک در قالب اجرای درخواست غیر حضوری دانشجویان و دانش آموختگان در سامانه گلستان و ارسال مدارک تحصیلی با استفاده از سرویس پست ویژه به نشانی های اعلام شده در سراسر کشور از طریق شبکه پستی صورت خواهد پذیرفت.

مدیر کل پست استان گلستان با تاکید بر حساسیت دانشگاه در خصوص ارسال و تحویل صحیح مدارک و کسب رضایتمندی دانشجویان اذعان کرد: امیدواریم این اقدام زمینه ساز شکل گیری دفتر اختصاصی پست در دانشگاه و توسعه همکاری های دوجانبه در حوزه خدمات الکترونیکی شود. 

گفتنی است این نشست با حضور دکتر خدارحم بزی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر منوچهر بابانژاد معاون اداری، مالی و عمرانی و دکتر حسین مومنی معاون پژوهش و فناوری و کریم شایسته معاون اجرایی پست استان برگزار شد.

 

لازم به ذکر است ثبت درخواست ارسال مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت، دانشنامه و ریز نمرات، ابطال معافیت تحصیلی) از طریق پیشخوان خدمت سامانه گلستان انجام می شود.


تعداد بازدید: 1489