معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

دریافت دانشنامه و ریزنمرات

 

كليه دانش آموختگان مي بايست جهت دريافت مدارك فوق الذكر مراحل ذيل را به ترتيب انجام دهند.

  • ثبت درخواست "تقاضاي دانشنامه+كارنامه كلي (ريزنمرات)" از طريق منوي پيشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان مسير ارسال مدارك تحصيلي (فایل راهنما)

نکته : به این نکته دقت شود بعد از ثبت درخواست و پرداخت هزینه ارسال ، درخواست ارجاع شود و بعد از آن با مشاهده گردش کار، وضعیت درخواست خود را مشاهده نمایید و از مراحل آن مطلع شوید.

  1. درخواست دانش‌آموخته توسط کارشناس صندوق رفاه دانشگاه بررسی و در صورت عدم بدهی وام دانشجویی تایید می‌گردد.
  2. در مرحله بعد درخواست دانش‌آموخته توسط کارشناس واحد بایگانی بررسی می‌گردد و موارد ذیل برای تایید کارشناس بایگانی می‌بایست به واحد بایگانی تحویل داده شود.
  • اصل مدارک مقاطع قبلی
  • اصل مدارک مربوط به لغو تعهد خدمت آموزش رایگان (مخصوص دانش‌آموختگان دوره روزانه)
  • عودت اصل گواهینامه موقت پایان تحصیلات در صورت اخذ
  • کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت و یا برگه آماده به خدمت مشمولان و یا گواهی اشتغال به خدمت (مخصوص آقایان)
  • یک قطعه عکس ۴*۳ پشت نویسی شده
  1. در این مرحله درخواست به کارتابل کارشناس آموزش کل دانشگاه ارجاع می‌گردد و کارشناس آموزش کل بعد از بررسی موارد مربوط به اطلاعات سامانه گلستان و آموزش رایگان(ویژه دانش‌آموختگان دوره روزانه) اقدام به دریافت کد صحت از سامانه سازمان امور دانشجویان (سجاد) و دانشنامه و ریزنمرات را صادر می‌کند و دانشنامه برای امضاء معاون آموزشی و سپس ریاست دانشگاه ارائه می‌گردد.
  2. بعد از امضاء، درخواست به کارتابل کارشناس بایگانی برمی گردد وبعد از الصاق عکس و تمبر و ... برای پست آماده می‌شود و کد رهگیری مرسوله پستی در پیشخوان خدمت درج می‌گردد.
  3. تبصره 1 : دانش‌آموختگانی که گواهي موقت پايان تحصيلات دریافت ننموده اند می‌بایست كليه مراحل تسويه حساب از طريق پيگيري گزارش 522 سامانه آموزشی گلستان را انجام دهند.

تبصره 2 : پس از ارسال درخواست در صورتي كه مدارك دانش آموخته به تشخيص كارشناسان آموزش کل نياز بـه تصحيح و تكميل داشته باشد، عدم تایید درخواست اعمال و به کارتابل دانشجو برگشت داده می شود لذا ضروري است دانش آموخته جهت تكميل مدارك و يا بارگزاري آنها اقدام و درنهایت درخواست خود را ارجاع نمايد.

تبصره 3 : دانش‌آموخته با مشاهده گردش کار درخواست خود در پیشخوان خدمت از آخرین وضعیت مراحل مذکور می‌گردد و نیازی به پیگیری حضوری یا تلفنی برای اطلاع از آخرین وضعیت صدور مدرک نیست.


تعداد بازدید: 1427